Pogoji poslovanja
S spletno trgovino upravlja podjetje Opeka stil d.o.o., Kocbekova cesta 26, 3202 Ljubečna (v nadaljevanju ponudnik).
Splošni pogoji podjetja Opeka stil d.o.o. (v nadaljevanju: ponudnik) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Uporabnik spletne trgovine (v nadaljevanju tudi: »uporabnik«, »kupec«) je fizična ali pravna oseba, ki opravi registracijo v spletni trgovini podjetja Opeka stil d.o.o. in opravi nakup.
CENE
Vse navedene cene izdelkov so v EUR in so osnovne cene.
Pri nakupu veljajo cene v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave.
Za artikle, ki so ponujeni v posebnih akcijah veljajo pogoji, ki so opredeljeni pod AKCIJE.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Plačilo preko Paypal
- z nakazilom na račun ponudnika (po ponudbi/predračunu),
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
- Plačilo s kreditno kartico Visa, MasterCard, Maestro
Če želite znesek vašega spletnega naročila poravnati s plačilom v spletni trgovini z uporabo kreditne kartice, izberite omenjeno možnost.
Za plačilo preko spletne trgovine sprejemamo veljavni kartici Visa, MasterCard in Maestro.
DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE
Dostava poteka izključno po Sloveniji. Naročilo v druge države ni mogoče.
Stroški dostave bremenijo kupca, če je dostava opravljena z strani prodajalca.
Dostavo izvajamo v sodelovanju s podjetjem SŽ express d.o.o. in lastno dostavno službo. Pridržujemo si tudi pravico do zbire drugega dostavljavca, če s tem zagotovimo hitrejšo oz. učinkovitejšo dostavo.
Kupljeno blago je predvidoma dobavljivo v 3 do 7 delovnih dneh, če ni drugače označeno. Zaradi praznikov ali vikendov se lahko čas dostave blaga podaljša. V primeru, da naročenega blaga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. Dostava se praviloma vrši na naslov, ki je naveden kot naslov za dostavo pošiljke.
Osebni prevzem blaga je možno izvesti na sedežu podjetja v času uradnih ur poslovalnice.
Ko bo naročeno blago pripravljeno za prevzem, boste o tem obveščeni.
POSTOPEK NAKUPA
Izdelki so iz naravnih materialov in se lahko po barvni nijansi razlikujejo od izdelkov prikazanih v spletni trgovini. Kupec lahko pred nakupom naroči brezplačni vzorec izdelka, ki ga želi kupiti, po elektronski pošti info@opekastil.si
Izdelke, ki jih želite kupiti s klikom na gumb ‘Dodaj v košarico’ dodajte v spletno košarico. Vsebina košarice je vidna s klikom na ikono vozička v zgornjem desnem kotu. V spletni košarici lahko spreminjate količino izdelkov ali izdelke iz košarice odstranite.
Po zaključku dodajanja artiklov v spletno košarico kliknite na gumb ‘Nadaljujte na naročilo’.
Po kliku na gumb »Nadaljujte na naročilo« se na spletni strani izpišejo podatki o artiklih, ki ste jih dodali v spletno košarico. Do oddaje naročila lahko poljubno dodajate ali odstranjujete artikle iz spletne košarice. Pred dokončno oddajo spletnega naročila preverite vsebino naročila.
Pred oddajo spletnega naročila morate navesti podatke, za namen izvedbe naročila (ime, priimek, naslov za dostavo, naslov za izstavitev računa ter telefonsko številko).
Za namen izvedbe naročila bo upoštevan e-poštni naslov, ki ga uporabljate za prijavo v spletno trgovino.
V nadaljnjih korakih izberete način dostave oz. prevzema.
Po izbranem načinu dostave oz. prevzema navedete podatke za izstavitev računa (naslov za račun). Spletna trgovina predpostavlja, da so podatki za izstavitev računa enaki podatkom za dostavo. V kolikor se podatki za izstavitev računa razlikujejo od podatkov za dostavo, odstranite predhodno nastavljeno kljukico pri tekstu »Moja naslova za dostavo in račun sta ista« in z izbiro opcije »novi naslov« določite drugačne podatke za izstavitev računa . Po vnosu podatkov kliknite na gumb »POSODOBI«
Pred oddajo naročila morate potrditi seznanjenost in strinjanje s temi splošnimi pogoji. Z oddajo naročila nastane obveznost plačila podjetju. Vaše spletno naročilo oddate s klikom na gumb »oddaj naročilo«. Po oddaji naročila spreminjanje vsebine spletne košarice v predmetnem naročilu ni več mogoče.
V primeru uspešno oddanega naročila, se na spletni strani izpiše potrdilo o uspešni oddaji naročila, na vaš elektronski naslov pa prejmete tudi potrdilo o prejetem naročilu.
Če se potrdilo o sprejemu naročila na spletni strani ne izpiše in na vaš elektronski naslov niste prejeli potrditvenega e-sporočila, pomeni, da je prišlo bodisi do tehnične napake, bodisi do napačno vnesenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na info@opekastil.si
V kolikor po oddaji naročila opazite napake ali nepravilnosti v naročilu, nas o tem obvestite preko telefonske številke 041640075 ali preko e-sporočila na info@opekastil.si
Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v obdelavo, kjer naročilo pregledamo in dodamo stroške dostave ter pošljemo na vaš elektronski naslov predračun za plačilo. Prejeti predračun je potrebno poravnati najkasneje v 3 delovnih dneh, v nasprotnem bomo naročilo preklicali.
Prodajalec si pridržuje pravico, da vas za namen izvedbe naročila pokliče na telefonsko številko, ki ste jo navedli ob oddaji naročila.
Nakup preko spletne trgovine omogočamo skladno z uredbo EU 2018/302 vsem kupcem iz držav članic EU pod enakimi pogoji. Pogoj za izvedbo nakupa preko spletne trgovine je navedba naslova za dostavo. Skladno s Splošnimi pogoji poslovanja dostavo vršimo le na območju Republike Slovenije, zato morate navesti naslov za dostavo v Republiki Sloveniji.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v korist potrošnika. V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na naslov: info@opekastil.si ali s klasično pošto na naslov: Opeka stil d.o.o., Kocbekova cesta 26, 3202 Ljubečna.
Kupec lahko reklamirano blago vrne tako, da ga dostavi osebno na sedež ponudnika ali pa ga pošlje po paketni pošti, na svoje stroške. Vrnjeno blago mora biti v originalni embalaži in nepoškodovano, priložen pa mora biti originalen račun. Pošiljk z odkupnino ponudnik ne sprejema.
V primeru, da je prejeta pošiljka, poslana preko SŽ express d.o.o. fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije. Prejemnik mora ob prevzemu pošiljke podati pisne pridržke ali ugovore glede izgube ali vidnih poškodb pošiljke(očitne napake), ki so nastale med prevozom. Pridržki in ugovori morajo biti zabeleženi ter obrazloženi in naslovljeni na odpremni center Sž express d.o.o.
Izdelki, ki so že bili vgrajeni ali uporabljeni niso več predmet reklamacije.
Izdelkov, ki so bili dobavljen po posebnem naročilu samo za kupca se ne obvezujemo vzeti nazaj.
GARANCIJA
Ponudnik je dolžan garancijsko zahtevo odpraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Opeka stil d.o.o.. podatke, posredovane s strani kupcev, ne bo razkrival tretjim osebam, temveč jih bo koristila le v namene lastne rabe, informiranje o ponudbi in novostih. Podatke strank ponudnik hrani in uporablja trajno (če stranka ne zahteva drugače). V primeru “vdora” v bazo oz. v računalniški sistem ponudnik ne nosi odgovornosti za posledice.
V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Sprememba podatkov je možna preko obvestila na e-mai: info@opekastil.si